Voffs!

Hejsan! Just nu ligger jag och myser och leker! Nu kommer en bildspecial om min dag i lördag(?).

1.
                  2.
          3.
                                      4.
          5. 
                                      6.
           7.
                                      8.
                    9.

1.Här busar jag med en hund som heter Maja.Hennes högon ser lite läskiga ut men det är nog blixten och
titta på min kontiga nos när jag skällde :P
2.Här går jag,lillmatte och matte på promenad.
3.Här tigger jag lite vid köksbordet :D.
4.Här tigger jag lite till fast jag tittar in i kameran :D.
5.Här tränar jag och mellanmatte high five!
6.Här visar mellanmatte godisen och sen korsar händerna och då får jag nosa mig till godisen :).
7.Snurra.snurra,snurra.....
8.Här slickar jag av tallrikarna och matte ser till så att det inte är några vassa knivar ivägen.
9.Och här äter jag kvällsmat och mitt öga ser ut som om det är rött fast det är det inte.

Det häv var en liten bildspecial om min lördag(?)
Jag hoppas ni gillar den och var snälla och lämmna en liten kommentar innan ni går!

Ps.Jag vill gärna visa upp min fina reflexväst som jag har när det är
mörkt ute och man är ute och går!Visst är den fin?

Svante :)

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0