Voffsi!

Hejsan här kommer en bildspecial när jag var en liten liten valp!

                                            
                              1.                         
                                        2.
                                            3.                            
                                4.  
                                               5.                    
                                       6.
                                         7.
                                       8.


1.En utav dom första dagarna jag var hos min familj!
2.Mmmm...Handdukar är alltid lika gott!
3.ZzZzZzZz.......
4.Ligger och vilar under köksbordet.
5.Ligger och solar på väg hem från kenneln.
6.Här har jag svalkat mig i vatten!
7.Min första snö vast det bara var typ april :D!
8.Jag och min fina midsommar krans i midsommras!     
                                  

Det här var min bildspecial jag hoppas att ni gillade den :D.
Det finns en massa mer bilder sen jag var liten men då skulle det bli
ett jätte långt inlägg :P.Lämmna gärna en kommentar innan ni går :D

Svante :)
                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0